Hi, ich hab mal ein Bisschen Recherchiert und fand folgenden doch sehr Interessanten Link zu den Bugs vom Primitiv +
Hoffe es hilft euch
grüße
Sam|
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Hi, ich hab mal ein Bisschen Recherchiert und fand folgenden doch sehr Interessanten Link zu den Bugs vom Primitiv +
Hoffe es hilft euch
grüße
Sam|
Die Liste möchte ich einfach nicht kommentieren (hatte sie heute morgen auch schon irgendwo gesehen)....
Setze auch derzeit einen Primitiv+ Server auf, mal schauen was da für Bugs zu finden sind
Heute um 19:00 Uhr den Server gestartet und man entdgeckt gleich zu Beginn schon ein paar Bugs bei den neuen Seeds (keine Bilder)
Muss mal schauen, ob ich da eine genaue Liste erstelle.
ein grösserer Teil soll in Kürze(Wildcard-Art gestern eigentlich) behoben werden.
Mal hoffen, dass es nur die ganzen Kleinigkeiten sind.
Ja ich beobachte es mal.
ein grösserer Teil soll in Kürze(Wildcard-Art gestern eigentlich) behoben werden.
Na da hab ich ma was Sinnvolles Gelingt :D, wir werden am WE darüber sprechen ob er nun wieder drauf kommt oder nicht. Aber vorher muss ich den Arkmanger Upgraden. (Shysa, bin heute ab 19:00 Uhr wieder da)
Also ich finde der ist
gar nicht mal so verbuggt. Habe bis jetzt nichts gravierendes fest
gestellt.
Also ich finde der ist
gar nicht mal so verbuggt. Habe bis jetzt nichts gravierendes fest
gestellt.
so richtig gravierendes ist nicht dabei. Sind nur ein paar Sachen, die sehr blöd sind.
Das die Vikingeraxt nicht funktioniert und der große Wassertank nicht gefüllt wird, dass ist was mich gerade am meisten stört.
Nuja und das die Lumbersachen nun anders aussehen ist total doof. Fand ich vorher deutlich hübscher
Manche Seeds haben keine Bilder, das Hunting Knife kann man nicht nutzen und dieses ganz große Lagerfeuer kann nicht platziert werden (verschwindet im Boden)
Was ich blöd finde, dass man den Construction Table erst mit Level 25 bekommt, aber schon weit vorher Teile erlernen kann, die dort drin gebaut werden müssen xD
Confirmed issues that are said to be fixed in upcoming patch: Wir also beim Nächsten kommenden Großen Patch kommen :D, Na das ist ja dann schon mal einiges
FIXED - Standard fire still does not burn poultry or fish meat
FIXED - Unable to paint anything despite having the options to select paintable areas.
FIXED - Cooked Meat spoils to Cooked Meat before being Spoiled Meat (should be renamed to Old Cooked Meat like the fish)
FIXED - Cooked prime spoils to Cooked Prime before spoiling to Spoiled Meat. See above.
FIXED - Invisible seed icons
FIXED - Hunting knife does not work.
FIXED - Pitchforks disappear when thrown
CLARIFY - Missing primitive+ items (stairs for example)
FIXED - Dinos will not eat fish or poultry, or spare ribs
FIXED - Lumber gateway not functioning correctly (Gate Doors are out of place)
FIXED - Lumber Ceilings cannot be built
FIXED - Cannot hold Viking Axe
FIXED - Feather, Fire and Obsidian arrows do no damage. When fired no arrow is shown yet it is consumed.
FIXED - Carbon cannot be put in miners box
FIXED - Concrete Foundation prevents player from going through doors. It is too high up. Even removing doorway, players cannot run through 1 wall height of clear space. Foundation needs lowering to wood level.
FIXED - Barrel has no texture
FIXED - Sloped cement roof tiles cannot be placed.
FIXED - Lumber chairs are invisible.
FIXED - Rolling Pin on the cooking table has no texture. Grey checkerboard.
FIXED - Big Bonfire cannot be placed.
FIXED - Water Tower (steel) does not fill when it rains.
FIXED - The "Base Seeds" icon for the "Organic Oil" engram on the "Handmill" is just a very bright square.
FIXED - Lumber Mill only gives a tiny amount of XP when crafting. ??Intentional??
FIXED - Steel Ingots" and "Crystal" will not go into the "Miners Box" for storage. "Brick", not listed on the structure, will.
FIXED - "Fresh Spare Ribs" and "Fresh Poultry" will not go into the "Feeding Trough".
FIXED - Primitive grill states only crude oil on engram, but when placed it states firewood can be used, which is not the case.
FIXED - Primitive grill does not accept poultry meat.
FIXED -Terror Bird and Pelagornis do not drop feathers.
FIXED - Lumber Glass Pane engram image shows what appears to be a door way. When placed, it is actually a wall section that is clear.
FIXED - Longbow is not able to hold any arrows
FIXED - Small storage boxes can be run/walked/clipped through similar to the stone fences. Tested with human players and dinos. (dodo walked through it)
FIXED - Metal hammer torpor seems too low.
FIXED - Behemoth Brick Gate way not Behemoth sized. It is the size of normal Dino Gateway.
FIXED - Brick Behemoth Gateway comes under 'Stone' on construction table, which some may not immediately look at when wanting to make a brick item. Would perhaps consider moving all brick items to the construction table, as well as under their own 'Brick' category.
FIXED - Apiary structure placement issues
FIXED - Steel safe placement issues
FIXED - crafting and size of (Beer crafting and size of beer)
FIXED - Wine crafting and size of wine bottle
FIXED - Bonemeal fertilizer states required engram of 'Mortar And Pestle', yet it cannot be made in this item, it is made inside the Hand Mill. Consider changing required engram to Handmill.
FIXED - Obsidian spear disappears when thrown dealing no damage.
FIXED - Lumber walls cannot be placed over any other wall type except its own type. States the area is obstructed.
FIXED - The Ground Cashew and Cashew Milk engrams are not displayed
FIXED - Simple Shotgun engram is listed but serves no purpose (no shotgun type weapon).
FIXED - Steel safe comes under the wood category. It is not wood.
FIXED - Fermenting barrel could be a little more descriptive on requirements to make stuff.
FIXED - The various preserving items. The descriptions do not really differentiate the differences between them all, yet they do not all do the same thing. Some clearer descriptions of the items usable in the engram list would be handy perhaps as well as descriptions on the items themselves when placed.
FIXED - Apiary can be placed on sloped roof tiles, as well as pillars that poke through ceiling tiles.
FIXED - When making 'Jam': Putting in large amounts of 1 type of berry (with multiple waterskins) will yield multiple jams of different berry types.
FIXED - Azulberry does not make any jam
FIXED - Killing Alphas sometimes yields items that should not exist. For instance, some have been giving out Simple Pistols.
FIXED - Large storage (non primitive) can be walked/clipped through the same as the small storage box.
FIXED - Windmill is not converting grains with crude oil in (rice/wheat)
FIXED - Fruit press is not displaying any crafting icon for making grape juice. Nor is there an engram to learn for it.
FIXED - Stone fences (big and small) allow you to walk through them as well as dinosaurs. Shows a checkaboard texture when placing (assume this is normal?)
FIXED - Large and small storage boxes cannot be damaged.
FIXED - Adobe foundation has similar clipping issues to the cement foundation with door ways. Have to crouch to walk through.
FIXED - Preserving campfire works without any fuel in it.
FIXED - No new items from current release - Saddles, Stairs, Fishing rod etc
FIXED - Small storage boxes are now smaller.
Edited 25 minutes ago by Jimmy NoShoes
Aber leider erst am 1. September
Aber leider erst am 1. September
Noja, seh es mal so, bis dahin kommen noch weitere Fixe in die Liste, und wer weis, vielleicht geht dann alles, macht aber auch so Spaß, man muss nur ein wenig Kreativ sein, um Beispiel mit den Türen, ich bau unten mit normal Holz/Stein und setze als zweites dann Lumper drauf, schaut auch schön aus, ich mach ma Screen, und Poste meine Hütte
das Update ist für heute angekündigt bzw. morgen früh
das Update ist für heute angekündigt bzw. morgen früh
Wo hast du das denn gelesen?
Oh das wäre toll
Haha ich musste grad so lachen.....
Ich wollte mal die Zigaretten herstellen
Schau mir so die Zutaten an und denk mir nur "Oh dafür braucht man Papier"...Ähm Papier? Warum hab ich ein Papier im Inventar? Schau nochmal rein...nix drin!
Denk mir nix dabei und drück einfach mal auf herstellen...Was wird verwendet? Mein Implantat HAHA
Grins " Du Ziehst dir Eindeutig zu viel rein "
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