Das ist aber nicht alles was da gefixt und gepatcht wurde:
Current Version: v245.986
* Fixed cases where you could get stuck in world geometry after being pushed by Dinos.Requires Server Update.
* Fixed another case of Dinos falling thru Floors. Requires Server Update.
* Pillars now extend resource/respawn prevention radius as far out as foundations.Requires Server Update.
* New server option: ?OnlyDecayUnsnappedCoreStructures=true
If set, only unsnapped core structures will decay. Useful for eliminating lone pillar/foundation spam on PvP Servers.
Beiträge von Sam|
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Es gibt noch eine art wer ist online / welchen Level / Steam ID/ Tribe / Name Tool, das mit dem Backup arbeitet, Nützlich wenn man Tote Spieler Entfernen will.
Sehr Nützlich! -
Next Patch: Primtiive Plus 1.1 Updated 9:26AM PST - General - ARK - Official Community Forums
Noja, das ist dein Post und nu steht da halt "Next Patch: Primitive Plus 1.1 Updated 5:40PM PST"
Da zwingt sich nun die Frage auf, wann denn nu , Spekulieren, und wartenIch geh etz erst ma in Buba, bin schon seit Gestern Wach, bis Später :d
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Jepp, Next Patch: Primitive Plus 1.1 Updated 5:40PM PST , vorher stand da 9:26 AM, also dann irgendwann um 02:30 Uhr Nachts, na ich seh schon, das wird wieder nix mit dem Update.... Wetten werden angenommen
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Die treuste Gemeinde hat ein Alter von 20 bis 40. Die sich aber meist auf einen der "wenigen" erwachsenen Servern zurück gezogen haben.
Wahre Worte, wobei ich dann wohl mit meinen 48 (Nov.49J) aus den Rahmen Fall
Er sollte nicht nur das Game Ark kennen sondern auch alle Befehle und Code vom Spiel
Mh, ein Bisschen Unglücklich Formuliert.... Hatte gerade überlegt was du damit meintest, (Wie den Code vom Spiel? Programmier Code...
Ne inzwischen bin ich in mich gegangen und weis was du meinst, -automanagedmods (hab ich nicht drinnen da ich den Arkmanager verwende[Linux] )
Und god, Ghost, walk & Fly nur wenn es wirklich und absolut Wirklich Notwendig ist.. -
Grins " Du Ziehst dir Eindeutig zu viel rein "
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das Update ist für heute angekündigt bzw. morgen früh
Wo hast du das denn gelesen?
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Aber leider erst am 1. September
Noja, seh es mal so, bis dahin kommen noch weitere Fixe in die Liste, und wer weis, vielleicht geht dann alles, macht aber auch so Spaß, man muss nur ein wenig Kreativ sein, um Beispiel mit den Türen, ich bau unten mit normal Holz/Stein und setze als zweites dann Lumper drauf, schaut auch schön aus, ich mach ma Screen, und Poste meine Hütte
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Confirmed issues that are said to be fixed in upcoming patch: Wir also beim Nächsten kommenden Großen Patch kommen :D, Na das ist ja dann schon mal einiges
FIXED - Standard fire still does not burn poultry or fish meat
FIXED - Unable to paint anything despite having the options to select paintable areas.
FIXED - Cooked Meat spoils to Cooked Meat before being Spoiled Meat (should be renamed to Old Cooked Meat like the fish)
FIXED - Cooked prime spoils to Cooked Prime before spoiling to Spoiled Meat. See above.
FIXED - Invisible seed icons
FIXED - Hunting knife does not work.
FIXED - Pitchforks disappear when thrown
CLARIFY - Missing primitive+ items (stairs for example)
FIXED - Dinos will not eat fish or poultry, or spare ribs
FIXED - Lumber gateway not functioning correctly (Gate Doors are out of place)
FIXED - Lumber Ceilings cannot be built
FIXED - Cannot hold Viking Axe
FIXED - Feather, Fire and Obsidian arrows do no damage. When fired no arrow is shown yet it is consumed.
FIXED - Carbon cannot be put in miners box
FIXED - Concrete Foundation prevents player from going through doors. It is too high up. Even removing doorway, players cannot run through 1 wall height of clear space. Foundation needs lowering to wood level.
FIXED - Barrel has no texture
FIXED - Sloped cement roof tiles cannot be placed.
FIXED - Lumber chairs are invisible.
FIXED - Rolling Pin on the cooking table has no texture. Grey checkerboard.
FIXED - Big Bonfire cannot be placed.
FIXED - Water Tower (steel) does not fill when it rains.
FIXED - The "Base Seeds" icon for the "Organic Oil" engram on the "Handmill" is just a very bright square.
FIXED - Lumber Mill only gives a tiny amount of XP when crafting. ??Intentional??
FIXED - Steel Ingots" and "Crystal" will not go into the "Miners Box" for storage. "Brick", not listed on the structure, will.
FIXED - "Fresh Spare Ribs" and "Fresh Poultry" will not go into the "Feeding Trough".
FIXED - Primitive grill states only crude oil on engram, but when placed it states firewood can be used, which is not the case.
FIXED - Primitive grill does not accept poultry meat.
FIXED -Terror Bird and Pelagornis do not drop feathers.
FIXED - Lumber Glass Pane engram image shows what appears to be a door way. When placed, it is actually a wall section that is clear.
FIXED - Longbow is not able to hold any arrows
FIXED - Small storage boxes can be run/walked/clipped through similar to the stone fences. Tested with human players and dinos. (dodo walked through it)
FIXED - Metal hammer torpor seems too low.
FIXED - Behemoth Brick Gate way not Behemoth sized. It is the size of normal Dino Gateway.
FIXED - Brick Behemoth Gateway comes under 'Stone' on construction table, which some may not immediately look at when wanting to make a brick item. Would perhaps consider moving all brick items to the construction table, as well as under their own 'Brick' category.
FIXED - Apiary structure placement issues
FIXED - Steel safe placement issues
FIXED - crafting and size of (Beer crafting and size of beer)
FIXED - Wine crafting and size of wine bottle
FIXED - Bonemeal fertilizer states required engram of 'Mortar And Pestle', yet it cannot be made in this item, it is made inside the Hand Mill. Consider changing required engram to Handmill.
FIXED - Obsidian spear disappears when thrown dealing no damage.
FIXED - Lumber walls cannot be placed over any other wall type except its own type. States the area is obstructed.
FIXED - The Ground Cashew and Cashew Milk engrams are not displayed
FIXED - Simple Shotgun engram is listed but serves no purpose (no shotgun type weapon).
FIXED - Steel safe comes under the wood category. It is not wood.
FIXED - Fermenting barrel could be a little more descriptive on requirements to make stuff.
FIXED - The various preserving items. The descriptions do not really differentiate the differences between them all, yet they do not all do the same thing. Some clearer descriptions of the items usable in the engram list would be handy perhaps as well as descriptions on the items themselves when placed.
FIXED - Apiary can be placed on sloped roof tiles, as well as pillars that poke through ceiling tiles.
FIXED - When making 'Jam': Putting in large amounts of 1 type of berry (with multiple waterskins) will yield multiple jams of different berry types.
FIXED - Azulberry does not make any jam
FIXED - Killing Alphas sometimes yields items that should not exist. For instance, some have been giving out Simple Pistols.
FIXED - Large storage (non primitive) can be walked/clipped through the same as the small storage box.
FIXED - Windmill is not converting grains with crude oil in (rice/wheat)
FIXED - Fruit press is not displaying any crafting icon for making grape juice. Nor is there an engram to learn for it.
FIXED - Stone fences (big and small) allow you to walk through them as well as dinosaurs. Shows a checkaboard texture when placing (assume this is normal?)
FIXED - Large and small storage boxes cannot be damaged.
FIXED - Adobe foundation has similar clipping issues to the cement foundation with door ways. Have to crouch to walk through.
FIXED - Preserving campfire works without any fuel in it.
FIXED - No new items from current release - Saddles, Stairs, Fishing rod etc
FIXED - Small storage boxes are now smaller.
Edited 25 minutes ago by Jimmy NoShoes -
Erläuterung: Der Grill kann gebaut und platziert werden, aber wird Feuerholz hinzugefügt, lässt er sich nicht aktivieren.
Falsch, der Grill braucht OiL
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is undankbarkeit und ungeduld.
Oder du hast deine Stammspieler auf dem Server und bekommst Lob, das du immer schaust das alles passt, Wobei ich manchmal auch sehr Ungeduldig bin wenn etwas mal nicht so läuft, aber ich bleibe am Ball, auch wenn ich ab dem 20.9 für die nächsten 4-6 Wochen weg bin. (dank Tablet und SSH)
Aber wie schon einer bei uns sagte, es kommen Spieler und es gehen Spieler.
In diesem Sinne sage ich Danke für euer Forum, haben inzwischen über 6000 Zugriffe, ich hätte nie, absolut nie damit gerechnet, und was ich schon geschwitzt habe, mal geht das nicht, mal geht jenes nicht, aber zum Schluss klärt es sich, und wenn man dann sieht, das nach dem der Server 2 Tage mal wegen Probleme nicht Online war, aber am 3 Tag deine Spieler wieder hier sind, ist ein gutes Gefühl.
Und wenn man dann noch als Gelobt wird, das man Wirklich alles gegeben hat (Danke Shysa), hat sich die Ungeduld der Spieler und des Admins gelohnt
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Woran scheitert es also?
Es scheitert nicht, wie Shysa schon sagt, "es gibt einfach zu viele"
Denn jeder hat andere Vorstellungen von den Einstellungen mit denen er/sie spielen möchte
Und das ist der weitere Wichtige Punkt
Und das wieder rum Passiert, wenn man auf Offiziellen Servern Spielt, wo kaum oder gar kein Admin vorhanden ist, der sich genau um diese Problem Zonen kümmert.
Hier muss man als Admin fest Durchgreifen, und alle vom Server runter Schmeißen die Inaktiv sind, nur wie gesagt, "Kein Admin vorhanden". Hier in diesem Forum bist du gut aufgehoben, geh einfach mal unter Servervorstellung rein, da findest du genügend und Teilweise sehr gute Server "Shysa" , lies dir die Regeln durch, geh zu den Leuten ins TS, Bequatsche das ganze, Frage, und dir wird mit Sicherheit geholfen. -
Server Läuft als Primitiv.
Danke Shysa für deine Hilfe -
FIXED - Standard fire still does not burn poultry or fish meat
FIXED - Unable to paint anything despite having the options to select paintable areas.
FIXED - Cooked Meat spoils to Cooked Meat before being Spoiled Meat (should be renamed to Old Cooked Meat like the fish)
FIXED - Cooked prime spoils to Cooked Prime before spoiling to Spoiled Meat. See above.
FIXED - Invisible seed icons
FIXED - Hunting knife does not work.
FIXED - Pitchforks disappear when thrown
CLARIFY - Missing primitive+ items (stairs for example)
FIXED - Dinos will not eat fish or poultry
FIXED - Lumber gateway not functioning correctly (Gate Doors are out of place)
FIXED - Lumber Ceilings cannot be built
FIXED - Cannot hold Viking Axe
FIXED - Feather, Fire and Obsidian arrows do no damage. When fired no arrow is shown yet it is consumed.
FIXED - Carbon cannot be put in miners box
FIXED - Concrete Foundation prevents player from going through doors. It is too high up. Even removing doorway, players cannot run through 1 wall height of clear space. Foundation needs lowering to wood level.
FIXED - Barrel has no texture
FIXED - Sloped cement roof tiles cannot be placed.
FIXED - Lumber chairs are invisible.
FIXED - Rolling Pin on the cooking table has no texture. Grey checkerboard.
FIXED - Big Bonfire cannot be placed.
FIXED - Water Tower (steel) does not fill when it rains.
FIXED - The "Base Seeds" icon for the "Organic Oil" engram on the "Handmill" is just a very bright square.
FIXED - Lumber Mill only gives a tiny amount of XP when crafting. ??Intentional??
FIXED - Steel Ingots" and "Crystal" will not go into the "Miners Box" for storage. "Brick", not listed on the structure, will.
FIXED - "Fresh Spare Ribs" and "Fresh Poultry" will not go into the "Feeding Trough".
FIXED - Primitive grill states only crude oil on engram, but when placed it states firewood can be used, which is not the case.
FIXED - Primitive grill does not accept poultry meat.
FIXED -Terror Bird and Pelagornis do not drop feathers.
FIXED - Lumber Glass Pane engram image shows what appears to be a door way. When placed, it is actually a wall section that is clear.
FIXED - Longbow is not able to hold any arrows
FIXED - Small storage boxes can be run/walked/clipped through similar to the stone fences. Tested with human players and dinos. (dodo walked through it)
FIXED - Metal hammer torpor seems too low.
FIXED - Behemoth Brick Gate way not Behemoth sized. It is the size of normal Dino Gateway.
FIXED - Brick Behemoth Gateway comes under 'Stone' on construction table, which some may not immediately look at when wanting to make a brick item. Would perhaps consider moving all brick items to the construction table, as well as under their own 'Brick' category.
FIXED - Apiary structure placement issues
FIXED - Steel safe placement issues
FIXED - Beer crafting and size of
FIXED - Wine crafting and size of wine bottle
FIXED - Bonemeal fertilizer states required engram of 'Mortar And Pestle', yet it cannot be made in this item, it is made inside the Hand Mill. Consider changing required engram to Handmill.
FIXED - Obsidian spear disappears when thrown dealing no damage.
FIXED - Lumber walls cannot be placed over any other wall type except its own type. States the area is obstructed.
FIXED - The Ground Cashew and Cashew Milk engrams are not displayed
FIXED - Simple Shotgun engram is listed but serves no purpose (no shotgun type weapon).
FIXED - Steel safe comes under the wood category. It is not wood.
FIXED - Fermenting barrel could be a little more descriptive on requirements to make stuff.
FIXED - The various preserving items. The descriptions do not really differentiate the differences between them all, yet they do not all do the same thing. Some clearer descriptions of the items usable in the engram list would be handy perhaps as well as descriptions on the items themselves when placed.
FIXED - Apiary can be placed on sloped roof tiles, as well as pillars that poke through ceiling tiles.
FIXED - When making 'Jam': Putting in large amounts of 1 type of berry (with multiple waterskins) will yield multiple jams of different berry types.
FIXED - Azulberry does not make any jam
FIXED - Killing Alphas sometimes yields items that should not exist. For instance, some have been giving out Simple Pistols.
FIXED - Small storage boxes are now small again.
Edited 2 hours ago by Jimmy NoShoesNur zur Info was schon gemacht wurde, und es sind auch nur Menschen die da Arbeiten, und wenn ihr weitere Bugs findet, die nicht in der Liste stehen, dann loggt euch dort ein und meldet diese, ich habs versucht, nur mein Englisch ist najaa... , Da es eine EA ist, und wir mehr oder weniger die Bug Reporter, stehen wir also schon in der Pflicht diese zu melden , damit es gut Funktioniert.
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Hi mal ne Frage , hat hier jemand schon mal die Engine. ini bearbeitet oder Teil Stücke daraus .
[Audio]
MaxChannels=32
CommonAudioPoolSize=0
AudioDeviceModuleName=ALAudio[/Script/Engine.AudioSettings]
DefaultSoundClassName=/Game/OldAssets/Sounds/SoundClassesAndMixes/Master.Master
LowPassFilterResonance=0.9
MaximumConcurrentStreams=2
DefaultBaseSoundMix=None
VoiPSoundClass=/Game/OldAssets/Sounds/SoundClassesAndMixes/Voice.Voice[/Script/Engine.SoundGroups]
SoundGroupProfiles=(SoundGroup=SOUNDGROUP_Default, bAlwaysDecompressOnLoad=false, DecompressedDuration=0)
SoundGroupProfiles=(SoundGroup=SOUNDGROUP_Effects, bAlwaysDecompressOnLoad=false, DecompressedDuration=0)
SoundGroupProfiles=(SoundGroup=SOUNDGROUP_UI, bAlwaysDecompressOnLoad=false, DecompressedDuration=0)
SoundGroupProfiles=(SoundGroup=SOUNDGROUP_Music, bAlwaysDecompressOnLoad=false, DecompressedDuration=0)
SoundGroupProfiles=(SoundGroup=SOUNDGROUP_Voice, bAlwaysDecompressOnLoad=false, DecompressedDuration=0)Ich frage mich, ob es möglich ist, mit diesen Einstellungen (Orginal) , die so zu Bearbeiten, das der Sound im Spiel wieder Normal klingt, also vor 245.
Mich stört es Ungemein, wenn ich nicht von Meinem Vogel das Flattern höre, oder wenn man Schießt das geballer nicht hört, ist in etwa so wenn man in BF nur die Hintergrund Geräusche hört , aber wenn ich mit meiner Sniper Schieße den Schuss nicht höre, oder im Panzer das Geräusch , Hoffe ihr wisst was ich meine. -
Wir versuchen einen Linux server zum laufen zu bekommen
Für Linux gibt es den Arkmanager und in die arkmanager.cfg wird der TC eingetragen, und wenn ohne , dann ist dieser in die Start Befehlszeile eingefügt:
/home/steam/arkdedicated/ShooterGame/Binaries/Linux/ShooterGameServer $'TheCenter?MaxPlayers=25?Port=0000?QueryPort=00000?RCONEnabled=True?RCONPort=00000?ServerAdminPassword=000000?ServerPassword=System?SessionName=Dein Server Name?TotalConversionMod=111111111?bRawSockets=false?listen' -ForceAllowCaveFlyers -UseBattlEye -newsaveformat -servergamelog
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ein grösserer Teil soll in Kürze(Wildcard-Art gestern eigentlich) behoben werden.
Na da hab ich ma was Sinnvolles Gelingt :D, wir werden am WE darüber sprechen ob er nun wieder drauf kommt oder nicht. Aber vorher muss ich den Arkmanger Upgraden. (Shysa, bin heute ab 19:00 Uhr wieder da)
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Windof oder Linux Server?
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Hi, ich hab mal ein Bisschen Recherchiert und fand folgenden doch sehr Interessanten Link zu den Bugs vom Primitiv +
Hoffe es hilft euchgrüße
Sam| -
Denke mal haben alle , immer diese Käfer die haben sich seit 245 häufig eingeschlichen kuck hier, da wird es aufgelistet, was allerdings + angeht